Correction: Flint Water-Settlement story

In an Aug. 19 story about a settlement over lead-tainted water in Flint, Michigan, The Associated Press erroneously reported the name of a media outlet that was among the first to report the development. It was WXYZ-TV, not WXZY-TV.

Copyright © 2020 . All rights reserved. This website is not intended for users located within the European Economic Area.